دوره آموزش طراحی سایت در شیراز

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز

شاید در گذشته برنامه نویسی تنها منحصر به افرادی بود که دارای تخصص در زمینه کامپیوتر و نرم افزار بودند، اما امروزه برنامه نویسی برای بسیاری از رشته‌ها و زمینه‌ها کاربردی و ضروری است. یکی از رایج‌ترین کاربردهای برنامه نویسی در طراحی وب سایت است. طراحی سایت و برنامه نویسی دو شاخه همسو و تخصصی هستند که می‌توانید از طریق آموزش حرفه‌ای آن، وارد بازار کار شوید، رزومه بسازید، مهاجرت کنید و سطح کیفی زندگی‌تان را ارتقا دهید. آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز توسط تیم حرفه‌ای لاگ انجام می‌شود. حضور در یک شرکت تخصصی، به شما فرصت‌های لازم برای رشد و پیشرفت را ارائه می‌کند.

اگر مشتاق هستید اطلاعاتی در زمینه آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز به دست آورید، تا پایان همراه ما باشید!

چرا باید طراحی سایت و برنامه نویسی بدانید؟

حتما برای شما هم سوال است و می‌خواهید بدانید که علت محبوبیت کلاس‌های تخصصی طراحی سایت و برنامه نویسی چیست؟ چرا این کلاس‌ها تا این اندازه زیاد شده‌اند! علت اصلی این موضوع ایمان آوردن افراد به راه رشد و پیشرفت در این رشته است. در واقع، زمانی که فرد میزان تغییرات سطح زندگی افراد متخصص در این زمینه را مشاهده می‌کند، علاقه‌‌مند به آموزش در این حوزه می‌شود. از سوی دیگر، درآمد مناسب در این رشته‌ها و پویایی آن موجب شده است تا افراد به شدت جذب این رشته‌ها شوند. جالب است بدانید که تغییرات متعدد، ضرورت به‌روزرسانی و همچنین، کار گروهی یا تیم ورک نیز، از جمله مواردی است که آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی را پر رنگ‌تر کرده است. این روزها که افراد به دلایل مختلف قصد مهاجرت دارند، برنامه نویسی و طراحی سایت می‌تواند به عنوان یک سکوی پرتاب در این حوزه عمل کند. کافی است نمونه کارهای قوی و رزومه قابل استناد داشته باشید تا شانس بالاتری در این زمینه کسب کنید. بسیاری از کیس‌های مهاجرتی، با تکیه بر همین موضوع موفق به مهاجرت شغلی یا تحصیلی شده‌اند.

مزایای آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز

به نظر شما، چرا باید به کلاس‌های آموزش طراحی وب و برنامه نویسی در شهر شیراز آن هم در مجموعه تخصصی لاگ شرکت کنید؛

قطعا حق شما است که اطلاعاتی در این خصوص داشته باشید و معایب یا مزایای این کار را بدانید. معمولا بیشتر ما طعم آموزش آکادمیک بدون اصول عملی را چشیده‌ایم! فارغ‌التحصیلانی که شاگرد اول ورودی خودشان هستند اما در بازار کار هیچ رزومه موفقی ندارند! علت این موضوع، آموزش صرفا آکادمیک است. در واقع، فرد از نظر تئوری و آکادمیک تمام اصول برنامه نویسی را می‌داند، اما هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوه عملی کردن آن‌ها و محل کاربردشان نمی‌داند! این سبک آموزش، آسیب‌های جدی به اکثر ما وارد کرده است و همگی ناچاریم پس از قارغ التحصیلی، برای کارآموزی یا آموزش مجدد، وقت و هزینه اختصاص دهیم.

محبوبیت کلاس‌های آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی تاحدی است که بسیاری از موسسات و آموزشگاه‌ها اقدام به برگزاری دوره‌های آکادمیک کرده‌اند؛ درحالی ‌که عملا سبک آموزش با دانشگاه‌ها یکسان است و همه چیز در یک محدوده ساده ارائه می‌شود. خروجی این سبک آموزش به شدت ضعیف است و افراد باید سال‌ها در طول کارآموزی وقت صرف کنند که توانایی اجرای پروژه و انجام آن را بدست آورند. اما کلاس‌های مجموعه لاگ، روندی کاملا عملی دارد. در واقع، شما با شرکتی در حال آموزش هستید که مجری بسیاری از پروژه‌های طراحی سایت در شیراز است. همین موضوع بیانگر صداقت، کیفیت و نحوه ارائه اطلاعات است.

سفارش طراحی سایت

در مجموعه لاگ می‌توانید فوت کوزه گری طراحی سایت و برنامه نویسی را آموزش ببینید. مدرسان مجموعه از مهندسان متخصصی هستند که پروژه‌های مشتریان بزرگ را اجرا می‌کنند. با استفاده از آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز و مجموعه لاگ، امکان شرکت همزمان در یک دوره تخصصی کاربردی همراه با کارآموزی فراهم می‌شود؛ چرا که پروژه‌هایی فرضی به همراه اساتید پیاده سازی و اجرا می‌شوند تا عیب و ایرادات آن‌ها را مشاهده کنید و رفع اشکال نمایید. این بزرگ‌ترین فرصتی است که در حوزه طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز فراهم شده است تا نیروی کار واقعی و حرفه‌ای در این حوزه تربیت شود. جالب است بدانید که گواه کیفیت عملکرد ما، استخدام دانشجویان کوشایی است که فعالیتی حرفه‌ای، متعهدانه و صادقانه دارند.

کلاس‌های آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز

یکی از حقوق مسلم هر دانشجو، کسب اطلاعات و آگاهی از موضوع کلاس‌ها و شرح اطلاعاتی است که در آن ارائه می‌شود. به همین دلیل در ادامه به جزییات کلاس‌هایی که توسط متخصصین و اساتید ما ارائه می‌شود، می‌پردازیم.

1- طراحی UI سایت با html CSS و JavaScript

همان‌طور که می‌دانید، یکی از بخش‌های مهم یک وب سایت رابط کاربری آن است. طراحی سایت با استفاده از جاوا اسکریپت و اج تی ام ال و سی اس اس به شما کمک می‌کند تا در حوزه طراحی رابط کاربری User Interface با موفقیت عمل کنید.

هر وب سایتی که از نظر رابط کاربری عملکرد قوی‌تری داشته باشد، نه تنها میان کاربران و مخاطب هدف محبوب است؛ بلکه موتورهای جستجوگر هوشمندی مثل گوگل ارزش ویژه‌ای برایشان قائل هستند. این آموزش در مجموعه ما، با توجه به سال‌ها فعالیت در حوزه طراحی و پیاده سازی وب سایت ارائه می‌شود و حاوی نکات مهمی است که به صورت تجربی در طی این سال‌ها کسب کرده‌ایم. مدرسان این دوره از حرفه‌ای‌ترین اساتید و مهندسان مجموعه هستند.

2- آموزش jQuery

فریم ورک جی کوئری، کتابخانه‌ای فوق‌العاده برای فراخوانی تمام توابعی است که در طول برنامه نویسی جاوا اسکریپت به آن احتیاج دارید. جی کوئری موجب می‌شود تا بدون دردسر و پیچیدگی نوشتن هزاران خط برنامه نویسی، تنها یک خط بنویسید و توابع مورد نیازتان را فراخوانی کنید. یادگیری jQuery می‌تواند یک تحول فوق‌العاده در روند اجرای پروژه‌هایتان باشد.

3- برنامه نویسی سی شارپ C#

سی شارپ به عنوان یکی از قوی‌ترین زبان‌های برنامه نویسی شناخته می‌شود که قابلیت شی گرایی دارد. در سی شارپ تمام جزییات کار با محیط ویژوال استادیو، پروژه‌های مختلف کاربردی و نحوه برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ را آموزش می‌بینید. از طریق این کلاس می‌توانید وارد دنیای دیگری شوید که به شدت جذابیت دارد.

4- Asp.net core

نسل جدیدی از Asp.net توسط شرکت مایکروسافت به نام Asp.net core ارائه شده است. این نسل به راحتی امکان اجرای خروجی برنامه نویسی بر روی هر نوع سیستم عامل را فراهم می‌کند. شما بدون هرگونه نگرانی و دغدغه می‌توانید پروژه‌های مختلفی بر پایه ASP برنامه نویسی کنید و در هر محیطی که احتیاج است، آن را اجرایی کنید. این پیشرفتی است که در سطح برنامه نویسی وب رخ داده است و صفر تا صد آن توسط مدرسین مجموعه آموزش داده می‌شود.

5- پایگاه داده‌ها

یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم در برنامه نویسی وب سایت و طراحی آن، پایگاه داده‌ها است. استفاده از خدمات My SQL، Access، SQL server express و Oracle از جمله پایگاه داده‌هایی است که هر طراح وب باید با آن‌ها آشنایی نسبی داشته باشد و یک مورد را به عنوان پایگاه داده اصلی، به شکلی تخصصی آموزش ببیند. این سبک استفاده از پایگاه داده‌ها توسط متخصصین مجموعه آموزش داده می‌شود و مناسب‌ترین آن‌ها جهت کار معرفی می‌گردد. در این دوره می‌توانید نحوه کار با دیتابیس، نحوه بکاپ گیری، تامین امنیت و آموزش اتصال به دیتابیس را یاد بگیرید و برای روزهای فعالیت حرفه‌ای آماده شوید.

6- امنیت وب

یکی از مهم‌ترین خط قرمزهای مشتریان، اطلاعات آن‌ها است. امنیت اطلاعات موجب می‌شود تا اطلاعات مخاطبان‌شان را از طریق فرم‌های مخصوص در سایت دریافت کنند و استفاده‌های متعددی از آن انجام دهند. اما به خطر افتادن امنیت این اطلاعات، برابر با آسیب، ضربه و گاهی شکست یک کسب و کار است. به همین دلیل، لازم است تا اطلاعاتی جامع و کاربردی در زمینه امنیت وب داشته باشید تا مفاهیم مهم آن را درک کنید. اطلاع از محدودیت‌های طراحی و برنامه نویسی وب در کنار پرداختن به این موضوع، دید مناسبی به شما ارائه می‌کند. متخصصین لاگ با روندی عملی و آکادمیک تمام این مفاهیم را برایتان مرور می‌کنند.

استخدام پس از آموزش

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، کیفیت آموزش در مجموعه لاگ تاحدی است که می‌توانیم از دانشجویانی که عملکرد حرفه‌ای دارند، برای شروع همکاری درخواست استخدام کنیم. شرایط استخدام پس از آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در شهر شیراز اصلا پیچیده نیست. کافی است با تمام وجود نسبت به آموزش و عملکردتان در کلاس‌ها و همچنین انجام تکالیف و پروژه‌ها، کوشا باشید و در راه پیشرفت قدم بردارید. متخصصین لاگ تلاش شما را مشاهده کرده و برای بررسی کیفیت کارتان در پایان پروژه، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

ما معتقدیم که تلاش هیچ‌کس در راستای پیشرفت و رشد بی‌جواب نمی‌ماند، به همین دلیل از دانشجویان دوره‌های تخصصی خودمان، همکاران آینده را انتخاب خواهیم کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوره طراحی سایت و برنامه نویسی با شماره زیر تماس حاصل کنید:

09177570753

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره تلفنی لطفا دکمه زیر را کلیک کنید:

تماس با شماره 09177570753

همچنین میتوانید در واتس اپ با ما در ارتباط باشید:

ارسال پیام به شماره 09177570753