طراحی سایت در شیراز | شرکت طراحی وب سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

قیمت: شروع از 4 میلیون تومان

زمان مورد نیاز: از 3 روز به بالا

مشاوره: 09177570753

آیا به وب سایت نیاز دارم؟

طراحی سایت در شهر شیراز

پیشرفت علم و تکنولوژی تاثیر عجیبی در لایف استایل ما داشته است. این تغییرات در روتین روزانه اکثر ما قابل ملاحظه است. افزایش خرید آنلاین و انجام دادن کارها به صورت اینترنتی، بهترین قسمت این داستان است. همین تغییر رویکرد موجب محبوبیت طراحی سایت و تمایل به داشتن یک وب سایت خدماتی یا طراحی سایت فروشگاهی در شیراز است. خوشبختانه، مرزهای جغرافیایی در زمینه طراحی سایت وجود ندارد و شما می‌توانید بدون توجه به محل زندگی‌تان، طراحی سایت در شیراز یا هر شهر دیگری را انتخاب کنید. شرکت طراحی سایت لاگ به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ شرکت های طراحی سایت در شیراز می‌تواند تمام نیاز شما به طراحی سایت در شیراز و هر جای ایران را پاسخ‌گو باشد.

اگر شما نیز عاشق تکنولوژی هستید و می‌خواهید در خصوص طراحی سایت در شیراز و کل ایران اطلاعات کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

هزینه طراحی سایت

شروع هزینه طراحی سایت: 4 میلیون تومان

جهت مشاوره در زمینه طراحی سایت در شیراز با شماره 09177570753 تماس بگیرید

چرا باید برای ساخت وب سایت در شیراز اقدام کنید؟

از زمانی که سبک زندگی ما دچار تغییر شد، علاقه‌مندی به استفاده از وب سایت‌ها نیز افزایش پیدا کرد. میل به کسب اطلاعات در خصوص برندهای مختلف و کارهای متفاوت از طریق وب سایت‌ آن‌ها، موجب شد تا گوگل به عنوان یکی از دوستان صمیمی ما هر روز همراه‌مان باشد. بلافاصله بعد از هر رویدادی، سوالات‌مان را در گوگل جستجو می‌کنیم تا آگاهی بیشتری کسب کنیم. همین استفاده روزانه و مداوم از وب سایت‌ها، موجب شد تا اکثر کسب و کارها به دنبال طراحی یک وب سایت باشند.

طراحی سایت شرکتی، خبری، فروشگاهی و سرگرمی، همگی از جمله وب سایت‌های محبوبی است که افراد با داشتن کسب و کارهای مختلف به دنبال آن هستند. سهولت دسترسی به اطلاعات در یک وب سایت، موجب می‌شود تا مشتریان و مخاطبان شما، هر ساعت از شبانه‌روز که نیازمند کسب اطلاعات بودند، امکان دسترسی به سایت را داشته باشند. به این ترتیب می‌توانید به طور 24 ساعته، اطلاعات ارائه کنید، محصولات را به فروش برسانید و کسب و کارتان را گسترش دهید. این تمام فعالیتی است که می‌توانید روزانه از آن بهره ببرید؛ بدون آنکه پرسنلتان درگیر چنین کاری شوند.

پس بدیهی است که چنین امکاناتی، وسوسه کننده است و باید برای داشتن آن سفارش ساخت سایت در شیراز را انتخاب کنید.

نمونه طراحی سایت: سامانه پت راید

مزایای طراحی سایت در شهر شیراز چیست؟

اگر ساکن شهر دیگری باشید، حتما برایتان کمی نگران کننده است که سفارش طراحی سایت در شیراز داشته باشید؛ اما بهتر است بدانید که معجزه وب در زندگی ما، موجب شده است تا هیچ مرز جغرافیایی در این حوزه مطرح نباشد.

شما به راحتی می‌توانید در یک کشور اروپایی کسب و کاری راه اندازی کنید و طراحی سایت آن را به شرکت‌های طراحی سایت مطرح داخل ایران بسپارید و یکی از شرکت های طراحی سایت در شیراز برای خدمات سایت‌تان انتخاب کنید. پس هیچ نگرانی در این حوزه وجود ندارد؛ چرا که تمامی شرکت‌های حرفه‌ای در حوزه طراحی سایت، به شکل آنلاین و تلفنی خدمات پشتیبانی را ارائه می‌کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. به همین دلیل، تفاوتی ندارد شما در شهر خودتان سفارش طراحی سایت دهید یا در شهر شیراز!

از مزایای شرکت لاگ به عنوان طراح سایت، می‌توان به پشتیبانی بی عیب و نقص اشاره کرد. شما به راحتی می‌توانید بعد از پرداخت تعرفه طراحی سایت در شیراز، از خدمات جذاب لاگ استفاده کنید. از سوی دیگر، طراحی حرفه‌ای لاگ می‌تواند شما را از دغدغه پشتیبانی و اصلاح سایت در سال‌های آینده رها کند. همین ویژگی‌ها موجب می‌شود تا کیفیت عالی از خدمات مشاهده کنید و لذت ببرید.

پت راید

پت راید

سامانه خدمات حیوانات خانگی
مشاهده سایت
پت استایلیست

پت استایلیست

آرایشگاه حیوانات خانگی
مشاهده سایت
اسپارک

اسپارک فایننس استرالیا

سامانه ثبت درخواست وام دانشجویی
مشاهده سایت
بیمه دی

بیمه دی نمایندگی دهقانی

ثبت درخواست انواع بیمه نامه
اطلس دام

اطلس دام

بزرگترین پرورش دهنده سگ در ایران
مشاهده سایت
تله ویزیت شو

تله ویزیت شو

مشاوره آنلاین پزشکی
مشاهده سایت
ریشه گستر

ریشه گستر مزرعه

تولید کننده کود های شیمیایی
مشاهده سایت
ایران کنین کلاب

ایران کنین کلاب

واردات نژاد های خاص سگ
مشاهده سایت
پت بیوتی

پت بیوتی

آرایشگاه حیوانات خانگی
مشاهده سایت

چگونه برای طراحی سایت اقدام کنید؟

حتما برای شما هم سوال است که بدانید چگونه باید برای طراحی سایت در شیراز اقدام کنید؟ معمولا پروسه استاندارد طراحی و پیاده سازی سایت، به چند مرحله کلی تقسیم بندی می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با کمک این چند مرحله، یک وب سایت تخصصی داشته باشید و کسب و کارتان را متحول کنید.

مراحل طراحی سایت در شیراز

1- نیازسنجی و تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای یک وب سایت

یکی از مهم‌ترین مراحل در طراحی نرم افزار و وب سایت، مرحله تجزیه و تحلیل و نیازسنجی است. معمولا مهندسین نرم افزار در این مرحله به خوبی عمل می‌کنند. شما باید به عنوان فردی که قصد دارد برای طراحی سایت اقدام کند، نیازها و انتظارات‌تان را یادداشت کنید و پروسه مورد انتظار در وب سایت را مشخص نمایید. سعی کنید در این مرحله با خودتان روراست باشید و همه چیز را بررسی کنید. معمولا موارد یادداشت شده در مرحله نیازسنجی، بعد از مراجعه جهت مشاوره و بررسی تخصصی، تکمیل می‌شود تا همه چیز برای طراحی و پیاده سازی سایت آماده باشد.

2- مشاوره و عقد قرارداد طراحی سایت

بعد از مرحله نیازسنجی، نوبت به مشاوره می‌رسد. شما در مرحله مشاوره با فردی متخصص در شرکت لاگ تماس تلفنی یا مراجعه حضوری خواهید داشت. در این جلسه می‌توانید پاسخ تمامی سوالات‌تان را پیدا کنید. سعی کنید تمام جزییات مدنظر در خصوص انتظارات و نیازهای وب سایت‌تان را یادداشت کنید و در همین جلسه مشاوره مطرح نمایید. متخصص مربوطه، برآورد حدودی از نیازهای شما و هزینه آن خواهد داشت. این هزینه براساس تعرفه طراحی سایت در شیراز مشخص می‌شود.

یادتان باشد که امکانات مدنظر شما تعیین کننده این هزینه است. اگر بخواهید وب سایت شخصی سازی شده‌ای داشته باشید، قطعا نیاز به صرف هزینه بیشتری خواهید داشت. در حالی‌که استفاده از وب سایت‌های آماده هزینه کم‌تری دارد. سعی کنید در این زمان مفاد قرارداد را بررسی کنید. زمان تحویل وب سایت، مدت زمان پشتیبانی، تعرفه اضافه شدن خدمات جدید و تمام جزییات را بررسی کنید و قراردادی مطلوب بنویسید.

3- طراحی، کدنویسی و اجرا

پس از عقد قرارداد، نوبت به طراحی و اجرا می‌رسد. متخصصین لاگ باتوجه به اطلاعاتی که در اختیارشان قرار داده‌اید، شروع به انجام طراحی وبسایت در شیراز می‌کنند. در این پروسه شاید اطلاعاتی لازم باشد که حتما باید راس زمان مقرر به شرکت طراح سایت تحویل دهید. سعی کنید این کار را طوری انجام دهید که روند طراحی سایت با مشکل مواجه نشود. تعیین منوها و نیازهای اولیه و شفاف سازی موجب می‌شود تا خیلی زودتر از موعد مقرر وب سایت‌تان را تحویل بگیرید و زمان کافی برای بررسی و سنجش آن را داشته باشید.

طراحی وب سایت در شهر شیراز

4- تحویل و تست وب سایت

مرحله نسبتا پایانی طراحی سایت در شیراز، تحویل آن به مشتری و شروع مرحله تست است. شما باید در یک مدت زمان مشخص، وب سایت را بررسی کنید و ورود اطلاعات تستی آن را آغاز کنید. این زمان به منظور مشخص شدن ایرادات احتمالی وب سایت در اختیار شما قرار داده شده است تا هر گونه اشکالی که در سایت مشاهده می‌کنید را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید.

معمولا در مرحله تست تمامی تغییرات به صورت رایگان انجام می‌شود. دقت داشته باشید که این تغییرات نباید تغییر بنیادی باشد و حتما لازم است تا در چارچوب نیازسنجی اولیه شکل بگیرد. یادتان باشد هر گونه کم کاری شما در این مرحله، موجب می‌شود تا در آینده برای استفاده از سایت دچار مشکل شوید.

5- ورود اطلاعات واقعی

شاید تصور کنید برای ورود به بازار کار در فضای وب، نیاز به وب سایت دارید و همین کافی است! اما رقابت اصلی زمانی شروع می‌شود که سایت‌تان در مقابل سایر وب سایت‌های رقیب، مطرح می‌شود. در این مرحله باید مطابق با اصول سئو ورود اطلاعات را انجام دهید تا سایت‌تان رتبه خوبی بگیرد.

شما باید مطابق با اصول سئو تمام کارهای ورود اطلاعات را انجام دهید. با این کار و بررسی اصولی سئو، می‌توانید جزییات ماجرا را بررسی و در میان رقبا رتبه خوبی کسب کنید. یادتان باشد که ورود اطلاعات باید حرفه‌ای انجام شود. از سوی دیگر، داشتن یک پلت فرم حرفه‌ای سایت از نظر فنی، می‌‌تواند مرحله پیشرفت سئو سایت را موفقیت آمیز کند.

خوشبختانه، یکی از مزایای استفاده از خدمات طراحی سایت شرکت لاگ، همین رعایت اصول فنی است که موجب بهبود رتبه سئو می‌شود.

سفارش طراحی سایت

چگونه باید سایت رتبه یکی داشته باشید؟

ورود اطلاعات بعد از ساخت سایت با اصول حرفه‌ای، بهترین کاری است که باید انجام دهید. اگر بخواهید سایت حرفه‌ای و باکیفیتی داشته باشید، باید سایت‌تان را بالا بکشید. افزایش رتبه سایت، باید از طریق ورود اطلاعات باشد. این کار شاید به نظر آسان بیاید، اما واقعیت ماجرا چنین نیست. شما باید با ورود اطلاعات حرفه‌ای و مطابق با اصول سئو، سایت‌تان را بهبود ببخشید. در ادامه اصول این جزییات را بررسی می‌کنیم.

1- استراتژی سئو

استراتژی سئو یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. شما باید با کمک فرد متخصصی در حوزه سئو در شیراز، شروع به تحلیل فعالیت رقبا کنید و کلمات کلیدی مهم و ترند را کشف کنید. استفاده از این کلمات کلیدی در تولید محتوا موجب می‌شود تا پیشرفت خوبی را شاهد باشید. شرکت لاگ به عنوان شرکت حرفه‌ای در این حوزه، بهترین یار در استراتژی محتوای سایت شما است.

2- تولید محتوا

تولید محتوای حرفه‌ای مطابق با استراتژی تولید محتوا، به شما اجازه می‌دهد تا پیشرفت کنید و از گوگل به عنوان یک موتور جستجوگر مهم و بزرگ، رتبه خوبی بگیرید. داشتن رتبه مناسب در میان رقبا، موجب دیده شدن‌تان می‌شود و تعداد مخاطبان‌تان را افزایش می‌دهد. همین روند، به مرور، افزایش فروش و برندسازی موفق را رقم می‌زند. پس اگر شما نیز علاقه‌مند به پیشرفت و افزایش فروش هستید، حتما در زمینه تولید محتوای مطابق با اصول سئو، با متخصصین لاگ صحبت کنید و فعالیت‌تان را آغاز نمایید.

معرفی 2 سایت ساز خارجی

شما میتوانید با استفاده از سایت ساز ها برای سایت هایی که پیچیدگی بالایی ندارند شروع به راه اندازی وبسایت کنید.

سایت ساز ها به شما این قابلیت را ارائه میکنند که بدون دانش کد نویسی یک وب سایت داشته باشید. البته باید بدانید سایت های برنامه نویسی شده بسیار قوی تر و ایمن تر و همچنین قابلیت شخصی سازی بالاتری دارند.

2 تا از بهترین سایت ساز های خارجی عبارت اند از Wix و Webflow

وب سایت webflow وب سایت wix

موقعیت شرکت طراحی سایت لاگ

23 نظر

هاشم معصوم

یکشنبه 13 آذر ساعت 18:28

من یک سایت در زمینه خرید کالا از ترکیه دارم و مدتی هست که با اون کار میکنم. با وردپرس ساختیمش و در اوایل کار خوب بود.
اما بعد از مدتی که قصد تغییرات داشتیم بعضی اوقات برنامه نویس اعلام میکرد امکان بعضی موارد رو نداره و به مشکل خوردیم. همینطور تعداد کاربر سایتمون که بالا رفت زیاد سایت داون میشد و برامون دردسر ساز شده بود. قصد بهبود سایتمون رو داریم ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ دادن

ادمین

دوشنبه 14 آذر ساعت 10:58

سلام ممنون بابت کامنتتون
ببینید واسه شروع کار وردپرس گزینه خوبیه و با هزینه کمتر از حالت کد نویسی میتونید کارتون رو شروع کنید اما الان که درآمد دارید و کارتون بزرگتر شده حتما باید به سمت سایت کد نویسی شده برید چون هم قابلیت پردازش تعداد بیشتری کاربر همزمان رو داره و هم قابلیت شخصی سازی بهتری رو ارائه میکنه.
اگه به اطلاعات بیشتر نیاز داشتید حتما با ما تماس بگیرید

پاسخ دادن

سعید مدرس

دوشنبه 9 آبان ساعت 11:31

سلام سایتی که طراحی و تحویل شده در آینده امکان تغییر دادن و اضافه کردن ویژگی های جدید رو داره یا نه؟

پاسخ دادن

ادمین

سه شنبه 10 آبان ساعت 10:41

سلام ممنون بابت همراهیتون. بله کاملا سایت ها داینامیک هستند و چون کدنویسی میشن تغییر هر قسمتی از عملکرد سایت میسر هست و هیچ محدودیتی وجود نداره

پاسخ دادن

آئین جهاندیده

دوشنبه 25 مهر ساعت 17:06

سایت هایی که توسط گروه شما ساخته میشن تا چه مدت پشتیبانی دارند و هزینه هر ماه پشتیبانی از سایت چقدر هست؟

پاسخ دادن

ادمین

سه شنبه 26 مهر ساعت 09:21

سلام مدت پشتیبانی در زمان عقد قرارداد مشخص میشه و در پروژه های مختلف متفاوت هست ولی حداقل 1 تا 3 ماه پشتیبانی رایگان داریم و بعد از اون هم درصدی از مبلغ کل قرارداد بابت پشتیبانی در نظر گرفته میشه

پاسخ دادن

کاوه

سه شنبه 19 مهر ساعت 23:00

ببخشید آیا ورود اطلاعات به سایت رو هم انجام میدین؟ با همین هزینه طراحی سایت هست یا هزینه جدا داره‌؟

پاسخ دادن

ادمین

چهارشنبه 20 مهر ساعت 14:46

سلام هزینه جدا داره و میتونیم براتون انجامش بدیم

پاسخ دادن

سیمه متقی

یکشنبه 17 مهر ساعت 16:53

سلام روز خوش . من یک پنل پیامکی دارم که میخوام پنل خودم داخل سایتم استفاده بشه. میشه توضیح بدین که چطور میشه این کار رو کرد؟

پاسخ دادن

admin

یکشنبه 17 مهر ساعت 17:18

سلام ببینید چند تا از پنل های معروف پیاده سازی شدن و قابل استفاده هستن اما اگر پنل شما جزو اون ها نباشه طی 2 3 رو به سایتتون اضافه میشه و میتونید ازش استفاده کنید

پاسخ دادن

احسان منصورآبادی

چهارشنبه 13 مهر ساعت 01:07

سلام من مشهد هستم و از سرچ گوگل سایت شمارو پیدا کردم خواستم بدونم شما فقط برای شیرازی ها طراحی سایت انجام میدین یا بقیه شهر ها رو هم میتونید ساپورت کنید

پاسخ دادن

ادمین

چهارشنبه 13 مهر ساعت 01:09

وقت بخیر نه هیچ محدودیت مکانی نداریم، ما حتی با خارج از کشور هم همکاری داریم و به صورت ریموت هم جلسات رو برگذار میکنیم هم کارو میبریم جلو

پاسخ دادن

سهیل

یکشنبه 10 مهر ساعت 13:51

ببخشید من دنبال یک شرکت یا تیم طراحی سایت شیرازی میگردم که بابت یک پروژه بین المللی کمکم کنند. پروژه رو قراره برای خارج از ایران استفاده کنیم و یک سایت چند زبانه هست. خیلی مهم هست که تیم طراحی سایت بتونه به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنه.

پاسخ دادن

ادمین

یکشنبه 10 مهر ساعت 13:53

درود
شرکت لاگ سابقه همکاری های بین المللی رو داره و همین لحظه هم پروژه های فعالی داریم که برای کشورهای دیگه تولید و طراحی شدند. تیم ما هیچ شکلی در این زمینه نداره. همکارانم در بخش فروش با شما تماس میگیرن تا راجع به جزییات بیشتر همکاری سوالاتتون رو برطرف کنند.

پاسخ دادن

صدیقه مبتهج

یکشنبه 10 مهر ساعت 11:47

سلام وقت بخیر
هزینه طراحی سایت با وردپرس و کد نویسی خیلی متفاوته. اولا میخواستم دلیلش رو بدونم و دوم این که کدوم مورد مناسب من هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ دادن

ادمین

یکشنبه 10 مهر ساعت 11:51

سلام
ببینید وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که برای ساخت سایت با این ابزار نیاز به دانش خیلی تخصصی و عمیق مثل کد نویسی نیست و در عین حال خیلی سریع میشه سایت هارو ساخت و تحویل داد. در مجموع بستگی به شما داره که از کدوم مورد استفاده کنید. اگر شروع کارتون هست و نمیتونید زیاد هزینه کنید بهتره اول با وردپرس شروع کنید سایتتون رو گسترش بدین به درآمد برسید و وقتی حجم مشتری ها زیاد شد شیفت کنید به سایت کد نویسی شده. چون هم سرعتش و هم امنیتش بهتره

پاسخ دادن

صدیقه مبتهج

یکشنبه 10 مهر ساعت 11:52

ممنون از توضیح کاملتون

پاسخ دادن

سحر قنبری

پنج شنبه 7 مهر ساعت 15:55

سلام روز بخیر
زمزمه های فیلترشدن دائمی اینستاگرام هست و اگر این اتفاق بیفته خیلی از فروشگاه های آنلاین از بین میرن. من خودم یک آنلاین شاپ دارم و خیلی میترسم ازین موضوع.

پاسخ دادن

ادمین

پنج شنبه 7 مهر ساعت 15:58

سلام بله متاسفانه امکانش هست.
ببینید اینستا یک روش خیلی خوب بود برای کسب و کارهای کوچک که با هزینه کم کار خودشون رو استارت بزنن.
نمیتونم بگم وب سایت دقیقا میتونه جایگزین اینستا باشه برای شما چون سازوکارش متفاوت هست.
اگه وب سایت طراحی کنید باید بدونید که برای دیده شدن باید هزینه بیشتری نیستب به اینستا پرداخت کنید و از تبلیغات گوگل یا تبلیغات بنری استفاده کنید که هزینه بر هستند.
همینطور باید سئو کنید سایتتون رو که بسته به صنف کاریتون هزینه باید بکنید.
در کل اگه سایت خوبی داشته باشید و خوب بازاریابی کنید خیلی میتونید جواب خوبی بگیرید ولی خب نیاز به یک سرمایه اولیه داره

پاسخ دادن

سیدی

سه شنبه 5 مهر ساعت 09:14

سلام من دنبال یک شرکت طراحی سایت تو شیراز بودم یکی از دوستان شما رو معرفی کردن. خواستم بدونم اگه بخوام یک سایت برای معرفی شرکتم داشته باشم چقدر هزینه اش میشه و چقدر زمان میبره تا انجام بشه.

پاسخ دادن

ادمین

سه شنبه 5 مهر ساعت 11:38

سلام وقت بخیر
هزینه سایت های شرکتی از 3 میلیون تومان هست و بسته به نیاز شما برای پیاده سازی قابلیت های مختلف بیشتر میشه. زمان انجامش هم حدودا 1 هفته هست.

پاسخ دادن

سیدی

سه شنبه 5 مهر ساعت 11:39

هزینه هاست و دامین چطور؟

پاسخ دادن

ادمین

سه شنبه 5 مهر ساعت 11:41

هزینه هاست و دامین بر عهده خودتون هست. البته برای شروع کار هزینه ی خیلی پایینی داره و در آینده بعد از این که کاربرهای سایتتون زیاد شد و درآمدتون بالا رفت میتونید به سرور های قدرتمند تر سایت رو انتقال بدین که البته هزینه بالاتری دارند و مسلما سرعت و کیفیت سرویس بالاتری رو ارائه میکنند.

پاسخ دادن
نظر جدید
(پاسخ به X حذف)

دریافت مشاوره طراحی سایت در شیراز

جهت دریافت مشاوره تلفنی و بررسی نیاز شما جهت طراحی سایت در شیراز لطفا دکمه زیر را کلیک کنید:

تماس با شماره 09177570753

همچنین میتوانید در واتس اپ با ما در ارتباط باشید:

ارسال پیام به شماره 09177570753

محتوا این صفحه

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت شیراز

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت شیراز

ساخت سایت در شیراز

سفارش ساخت سایت در شیراز

سفارش طراحی سایت در شیراز

قیمت طراحی سایت در شیراز

هزینه طراحی سایت در شیراز











































بیشتر بخوانید...

اطلاعات تکمیلی در زمینه طراحی سایت در شیراز

نحوه طراحی سایت در شیراز به چه صورت است؟

طراحی وب سایت در شیراز با آخرین امکانات و تکنولوژی های موجود در گروه طراحی سایت لاگ انجام میشود.

به صورت خلاصه میتوان گفت فرایند طراحی سایت در شیراز 3 مرحله دارد: نیاز سنجی، طراحی و ساخت

قیمت ساخت سایت در شیراز

ساخت سایت در شیراز با توجه به امکانات مد نظر کارفرما قیمت متفاوتی دارد. پس برای استعلام دقیق قیمت ساخت سایت در شیراز باید با ما تماس بگیرید.

دریافت هزینه طراحی سایت در شهر شیراز: 09177570753